کد خبر: ۸۷۷۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
تعداد بازدید: ۲۳۹
در راستای حرکت در مسیر جهش تولید و تحقق اهداف توسعه ای شرکت در زمینه تأمین نیازهای صنایع داخلی به محصولات شرکت فولاد آلیاژی ایران، از بهمن ماه جاری برنامه تولید کارخانه نورد سنگین تغییر کرد.

همکاران تولید در کارخانه نورد سنگین فولاد آلیاژی چهار شیفت شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی، از ابتدای سال ۱۳۹۹ و با توجه به تشدید تحریم ها از یک سو و افزایش تقاضا برای محصولات شرکت فولاد آلیاژی ایران از سوی دیگر؛ بحث افزایش ظرفیت تولید کارخانه نورد سنگین با اضافه کردن یک گروه کاری به تولید مطرح شد.

به این منظور با برنامه ریزی های صورت گرفته توسط واحدهای ذیربط به ویژه منابع انسانی، لجستیک و نورد سنگین، نیروی مورد نیاز جهت ایجاد شیفت جدید جذب شد.

بدین ترتیب از اول بهمن ماه جاری، برنامه کاری پرسنل تولید در نورد سنگین از سه شیفت سه گروهی به سه شیفت چهار گروهی تغییر یافت و امکان استمرار تولید در تمامی ایام سال فراهم شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: