کد خبر: ۸۷۷۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸
تعداد بازدید: ۷۱۶
تمام کسانی ‌که مذاکرات مجلس را در دهه های ۶۰ و ۷۰ دنبال میکردند، حتما فریادهای شیخ قدرت علیخانی در صحن علنی مجلس را بیاد دارند. او بمانند بسیاری از سیاستمداران جمهوری اسلامی، رد پاهای محکمی از خود بر جا گذاشته. ژن های خوب و پرانگیزه برای پیشرفت آسانسوری.

یک ژن خوب و بحران بی پایان آقازادگی در ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل رسانه ها، تمام کسانی ‌که مذاکرات مجلس را در دهه های ۶۰ و ۷۰ دنبال میکردند، حتما فریادهای شیخ قدرت علیخانی در صحن علنی مجلس را بیاد دارند. او بمانند بسیاری از سیاستمداران جمهوری اسلامی، رد پاهای محکمی از خود بر جا گذاشته. ژن های خوب و پرانگیزه برای پیشرفت آسانسوری.

مهدی و محمد دو پسر شیخ قدرت هستند، محمد در سال ۹۶ با عبور از خط ویژه، سفارشی به لیست اصلاح طلبان شورا راه یافت و مستقیما عازم ساختمان کناری بهشت شد. اما داستان مهدی ته تقاری شیخ قدرت ، جالبتر از این بود.

او بدون حتی یک روز انجام کار اداری درحالی که بسیاری از هم سن و سالانش در حسرت یک شغل معمولی بودند، با اصرارهای پی در پی پدر به معاون اول دولت یازدهم ، رییس امور علمی، اجتماعی و فرهنگی معاون اول(همتراز معاون وزیر به لحاظ اداری) شد و در دولت دوازدهم با یک درجه ارتقاء که یقینا بازهم بی نصیب از سفارشات و لابی گری های حرفه ای پدر دلنگرانش نبود، به سمت معاون دکتر جهانگیری رسید.

بیشتر بخوانید: 

نوبخت: کاهش وابستگی بودجه به نفت با عملکرد مجلس همخوانی ندارد

نگاهی به کارنامه مهدی علیخانی طی ۷ سال گذشته خالی از لطف نیست.اولا گرفتن ماموریت از دانشگاه ازاد به یک نهاد دولتی آنهم مرکز ثقل دولت، کاملا غیر قانونی و دارای پرونده ای مفتوح در حراست نهاد ریاست جمهوری است.

سوال این است که چطور این ژن خوب عنوان نظارت را در دو پست مهم خود طی ۷ سال گذشته یدک می کشد اما تخلف آشکارش از چشمان به اصطلاح تیزبین بازرسی ویژه رییس جمهور و سازمان بازرسی کل کشور مخفی مانده است یا به سکوت گذشته است؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: