کد خبر: ۸۷۷۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
تعداد بازدید: ۲۱۹
امروز سهام ایران خودرو با سه درصد افت، قیمت ۲۵۷تومان را ثبت کرد.
قابل توجه سهامداران ایران خودرو/ «خودرو» با افت سه درصدی به استقبال هفته آینده رفتبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصادآنلاین-سهیل بانی؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت ایران‌ خودرو با افت سه درصدی، بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت و روز بعدی معاملاتی خود را با  قیمت ۲۵۷تومان آغاز خواهد کرد. بدین ترتیب «خودرو» برای سومین روز متوالی نزول کرد.

 ارزش معاملات امروز «خودرو» به بیش از ۱۶۰میلیارد تومان رسید و بیش از ۶۲۰میلیون برگه سهم جابجا شد که در سمت خرید سهم حقیقی‌ها از این تعداد ۹۰درصد و حقوقی‌ها ۱۰درصد بود. از طرف دیگر، ۶۰۰میلیون برگه سهم (۹۷درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۲۰میلیون سهم (۳درصد) را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

بیشتر بخوانید: 

کزغال ارزش افزوده بالایی برای سهامداران دارد/ خرید ست دوم لانگوال برای جلوگیری از توقف تولید در زمان اورهال، در دست اقدام است

بیشتر زمان معاملات در نیمه دوم با صف فروش سهام شرکت ایران‌ خودرو همراه بود. اما این صف که به ۱۰۰میلیون برگه سهم هم رسید، در دقایق پایانی برچیده شد تا «خودرو» در آخرین معاملات خود با افت ۴.۹درصدی قیمت ۲۵۲تومان را ثبت کند.

 

خودرو

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: