کد خبر: ۸۷۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
تعداد بازدید: ۲۸۷
بهترین گلزنان لیگ یک کدام بازیکنان هستند لیگ دسته اول هفته دوازدهم خود را هم سپری کرد و در پایان بازیهای این هفته، یک مهاجم نام آشنا و باتجربه در صدر جدول گلزنان برتر این مسابقات قرار گرفت.

بهترین گلزنان لیگ یک کدام بازیکنان هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، در پایان هفته دوازدهم لیگ دسته اول، تیم هوادار نه تنها در صدر جدول این مسابقات قرار دارد، که دارای بیشترین پیروزی و بهترین خط حمله این مسابقات نیز می‌باشد. همچنین مهاجم باتجربه و نام آشنای این تیم نیز در صدر جدول گلزنان برتر این مسابقات قرار دارد.

حمید کاظمی مهاجم چارچوب شناس تیم هوادار که مسابقه آقای گلی در لیگ دسته اول را نیز دارد، در پایان هفته دوازدهم با ۸ گل زده بهترین گلزن این مسابقات است و بعد از وی نیز سید پیمان میری به همراه علی خسرو نژاد از مس کرمان و رایکا بابل با ۵ گل در تعقیب وی قرار دارند.

احسان پیرهادی مهاجم تیم بادران به همراه فرشاد جانفزا از استقلال خوزستان نیز هر کدام ۴ بار در این فصل موفق به گلزنی شده و در رده سوم این جدول قرار می‌گیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: