کد خبر: ۸۷۷۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳
تعداد بازدید: ۳۳۰
هر کوهنورد، در میانه راه صعود به قله، در نقاط مشخصی می‌ایستد، نگاهی به راه پیموده شده می‌اندازد و بهترین راه رسیدن به قله را می‌جوید و پس از بازیابی قوای خود، به حرکت ادامه می‌دهد. در مسیر صعود به قله بلند حکومت اسلامی، دهه فجر همان ایستگاه بازیابی قوا، ارزیابی گذشته و سنجش موقعیت کشور و ملت در قیاس با قله است.

انقلابی برای اهتزاز پرچم اسلامبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه رسالت ، یک. هر کوهنورد، در میانه راه صعود به قله، در نقاط مشخصی می‌ایستد، نگاهی به راه پیموده شده می‌اندازد و بهترین راه رسیدن به قله را می‌جوید و پس از بازیابی قوای خود، به حرکت ادامه می‌دهد. در مسیر صعود به قله بلند حکومت اسلامی، دهه فجر همان ایستگاه بازیابی قوا، ارزیابی گذشته و سنجش موقعیت کشور و ملت در قیاس با قله است.
دو. مسیر پرافتخار جمهوری اسلامی، ۴۲ سال است که استمرار دارد و عمده هم همین است. یعنی مهم‌تر از آنکه آسان به نقطه فعلی رسیده‌ایم یا دشوار این واقعیت است که رسیده‌ایم. نیروهای منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای بسیاری تلاش کرده‌اند که جمهوری اسلامی امروز وجود نداشته باشد و به فرمایش رهبری، داغی تابستان‌هایی که می‌خواستند برای ایرانیان پر چالش و جنجال باشد، بر دلشان نشست.
سه. پیشرفت‌های کم‌نظیر ما در حوزه‌های علمی همچون سلول‌های بنیادی، زیست‌فناوری، هوا و فضا و انرژی هسته‌ای از یک‌سو، تعمیق و تحکیم مردم‌سالاری و ثبات ساختار سیاسی از سوی دیگر و توانمندی‌های نظامی و نفوذ منطقه‌ای، از جمهوری اسلامی تصویری بدون مانند در جهان ساخته است. این تصویر پیش از آن‌که ما بخواهیم و بیش از انتظار ما، در جهان در حال تکثیر بوده و نسخه شفابخشی برای بسیاری از مشکلات منطقه‌ای و محلی شده است. به فرمایش حضرت امام، «انقلاب ما صادرشده است.»
چهار. گام اول انقلاب اسلامی محکم و باصلابت پیموده شده است. سلسله‌ای از صدها هزار شهید از انقلاب اسلامی تا دفاع مقدس گرفته تا شهدای جهاد علمی، دانشمندان شهید علوم هسته‌ای، شهدای خدمت، شهدای مدافع حرم و درنهایت سیدالشهدای مقاومت، سردار حاج قاسم سلیمانی، همه رفته‌اند تا پرچم  اسلام برافراشته بماند. این عظمت انقلاب اسلامی است. پرچمی که به دست امام بزرگوارمان به اهتزاز درآمد و در سایه زعامت مقام معظم رهبری، درخشش روزافزون می‌یابد. وعده الهی حق است و گام دوم انقلاب نیز، بی‌شک آسان‌تر و قوی‌تر پیموده خواهد شد؛ ان‌شاءالله.

محسن پیرهادی 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: