کد خبر: ۸۷۷۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
تعداد بازدید: ۱۵۹
یک نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار می رود همه نمایندگان تقاضاس بررسی با اولویت طرح شفافیت آرای نمایندگان را امضا کنند و هیئت رییسه نیز بررسی آن را پیش بیندازد.

شفافیت آرای نمایندگان در بین مردم، نقل مجالس شده است/ استیضاح وزیر اقتصاد در دستور کار مجلس قرار گیردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمدعلی نقدعلی در جلسه امروز ( این روزها بحث شفافیت آرای نمایندگان در بین مردم نقل مجالس شده است. مجلس یازدهم نیز با شعار شفافیت آرا به اینجا آمد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد:انتظار می رود همه نمایندگان تقاضاس بررسی با اولویت طرح شفافیت آرای نمایندگان را امضا کنند و هیئت رییسه نیز بررسی آن را پیش بیندازد.

وی همچنین با اشاره به جمع آوری امضا از سوی نمایندگان برای استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی گفت:  انتظار می رود هیئت رییسه مجلس استیضاح وزیر اقتصاد را که با ۱۰۰ امضا تقدیم هیئت رئیسه شده است در دستور کار مجلس قرار دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: