کد خبر: ۸۷۷۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵
تعداد بازدید: ۳۸۲
مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت که علی صفایی با بازیکنان این تیم با بدترین لحن صحبت می‌کرده است.

انتظار بیشتری از پرسپولیسی‌ها داشتمبه گزارش خبرداغ ، مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت که علی صفایی با بازیکنان این تیم با بدترین لحن صحبت می‌کرده است.

 

ابوالفضل رزاق‌پور پس از شکست 2 بر یک ماشین‌سازی تبریز مقابل پرسپولیس گفت:‌ پرسپولیس که بر پایه مالکیت توپ بازی می‌کند، رو به توپ‌های بلند آورده بود. ما نتیجه را برگرداندیم، اما در دقیقه 90 روی برخی مسائل گل خوردیم. مطهری و فنایی مربیان من بوده‌اند و دوست‌داشتنی هستند، اما انتظار بیشتری از آنها داشتم. دو بازیکن ما در دقیقه 94 روی زمین افتاده بودند و توپ را بیرون زدیم. انتظار داشتیم توپ را به ما بدهند که این کار را نکردند و همان توپ وارد دروازه شد.


«صحبت‌های من تأثیری ندارد و امتیازی به بازی خوب ما تعلق نمی‌گیرد.»، وی ضمن بیان این جمله گفت: چند بازی است که اینگونه کار می‌کنیم و امتیازی به ما نمی‌دهند. باید بیشتر تلاش کنیم. ماشین‌سازی تک و تنهاست و کسی به ما کمک نمی‌کند. در تبریز هم خیلی‌ها دوست دارند این تیم نتیجه نگیرد. ما همچنان تلاش می‌کنیم و از مردم خوب تبریز هم عذرخواهی می‌کنم.


مدافع ماشین‌سازی با انتقاد از تفاوت برخورد علی صفایی با بازیکنان دو تیم تصریح کرد: داور با بازیکن ما با بدترین لحن صحبت می‌کرد، اما به بازیکن پرسپولیس می‌گفت خواهش می‌کنم وقت تلف نکن یا خواهش می‌کنم اعتراض نکن. چرا از آنها خواهش می‌کنید، اما چون ماشین‌سازی در انتهای جدول است، به هر شکلی که می‌خواهید با ما حرف می‌زنید؟ امیدوارم این مسائل حل شود. ما هم باید تلاش کنیم تا از این شرایط خارج شویم.

جام نیوز
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
0
گل اول آفساید نبود و اما بازی جوانمردانه شما دروازه بان تیمتان بودن اینکه کسی نزدیکش باشد چند روی زمین خوابید وبعد از اسپری وبلند شدن بلافاصله ضربه کاشته میزد.یعنی چه واما در باره صحنه گل دوم بازيکنان شما باهم روی زمین خوابیدند و دیگر بازیکن شما توپ را به اوت زد و بعد از آن بازيکنان شما صحیح سالم از روی زمین بلند شدند به این امید که پرسپولیسی ها توپ را بیرون بزنند.یعنی اگر پرسپولیسی ها اینکار مورد نظر شما را انجام می‌دادند به معنی اینست که اصلا عقلی نداشتند و شما بعد از اتمام بازی شاد وخرم که آنه را سرکار گذاشتید.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: