کد خبر: ۸۷۷۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
تعداد بازدید: ۱۵۶
مدیرکل تشکلات کارگری وکارفرمائی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رشد 72 درصدی تشکل های کارگری و کارفرمایی نسبت به سال ۹۱ خبر داد.

رشد 72 درصدی تشکل های کارگری و کارفرمایی نسبت به سال91به گزارش خبرداغ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، "فرزاد یوسفی" مدیرکل سازمان های کارگری وکارفرمائی با "احمدرضا معینی" دبیرکل  کانون عالی  هماهنگی شوراهای اسلامی کار کشور، "احمد کشوری" و "محمد مرجانی" اعضاء هیئت مدیره کانون شوراهای اسلامی کار استان با "عبداله قدوسی"مدیرعامل صنایع شیر ایران دیدار و گفت و گو کرد.

وی تصریح کرد:  شرکت هایی که تشکل کارگری دارند با مشکلات و تنش کارگری کمتری مواجه هستند.

وی با اشاره به اهمیت تشکل های کارگری در حمایت از کارگران تاکید کرد: هدف اداره کل سازمان های کارگری و کارفرمایی تسهیل گری در امور تشکل ها و ارتباط کارگر و کارفرما به صورت دوجانبه است .

مدیرکل سازمان های کارگری وکارفرمائی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) در راستای اهمیت به تشکل های کارگری تقدیر کرد.

"احمدرضا معینی" نیز در این دیدار تاکید کرد: در مجموعه‌هایی که فرهنگ تعامل و همدلی میان کارگر وکارفرما حکم‌فرما شده است، پیشرفت آن مجموعه کاملا مشهود بوده و از لحاظ اختلافات کارگر و کارفرمائی و شکایات در مراجع حل اختلاف پرونده ای طرح نشده است.

"عبداله قدوسی" مدیرعامل صنایع شیر ایران نیز در این دیدار تصریح کرد: با افزایش روحیه تعاملات بین کارکنان و تاکید ویژه به مدیران ارشد شرکت‌های گروه، در راستای حمایت از نیروی انسانی و صیانت ازکار می‌توان به اهداف والای سازمانی دست یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: