کد خبر: ۸۷۶۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
تعداد بازدید: ۱۴۳
رضایى، دادستان عمومى و انقلاب شهرستان فیروزکوه از تخریب دو ویلاى غیرمجاز میلیاردى منتسب به دو نفر از مسئولان سابق و فعلى به مساحت ٥ هزار متر مربع با ورود دادستانى خبر داد.

دادستان فیروزکوه: ویلای میلیاردی یک مسئول سابق و یک مسئول فعلی تخریب شددادستان شهرستان فیروزکوه از تخریب دو ویلای میلیاردی متعلق به دو مسئول سابق و فعلی خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم، در حالیکه قرار بود از صبح امروز دو ویلای غیر مجاز مربوط به برخی مقامات مسول فعلی و پیشین در فیروزکوه تخریب شود ممانعت و حضور در محل این افراد مانع اجرای حکم قضایی تخریب شد به شکلی که دادستان فیروزکوه شخصا برای اجرای حکم تخریب در محل حاضر شد.

رضایى، دادستان عمومى و انقلاب شهرستان فیروزکوه از تخریب دو ویلاى غیرمجاز میلیاردى منتسب به دو نفر از مسئولان سابق و فعلى به مساحت ٥ هزار متر مربع با ورود دادستانى خبر داد.

دادستان عمومى و انقلاب فیروزکوه خاطرنشان کرد: با توجه به تصرف حریم رودخانه در پى ساخت دو ویلاى غیرمجاز، رسیدگى به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وى تصریح کرد: در نهایت با ورود دادستانى و علیرغم ممانعت‌هایى که در مسیر اجراى حکم قضائى وجود داشت، دو ویلاى مذکور تخریب شدند و حریم و بستر رودخانه آزادسازى شد.

رضایى اظهار کرد: همچنین در راستاى رفع تصرف از حریم و بستر رودخانه، ٢٦ مورد ساخت و ساز غیرمجاز تخریب و ٥ هکتار از اراضى بستر و حریم رودخانه آزادسازى شد.

دادستان عمومى و انقلاب فیروزکوه تاکید کرد: دستگاه قضایى در راستاى اجراى قانون هیچ خط قرمزى نخواهد داشت و هر شخصى که از قانون تخطى کند قطعا با برخورد قاطع مواجه خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: