کد خبر: ۸۷۶۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
تعداد بازدید: ۲۶۴
بازیکن جوان تیم استقلال که چند بازی این تیم را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد، به شرایط بازی رسید و در صورت لزوم محمود فکری امکان استفاده از وی را دارد.

بازیکن جوان استقلال به شرایط بازی رسیدبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، سبحان خاقانی یکی از بازیکنان جوان تیم استقلال است که در این فصل عملکرد قابل قبولی داشته و اوج عملکرد او نیز به دیدار مقابل شهرخودرو باز می‌گردد که یکبار هم موفق به گلزنی شد.

هافبک جوان تیم استقلال که در چند دیدار اخیر این تیم به دلیل آسیب دیدگی غیبت داشت، با پشت سر گذاشتن کامل مصدومیت به شرایط مطلوب بدنی رسیده و محمود فکری برای دیدار برابر نفت مسجد سلیمان در صورت لزوم، امکان استفاده از این بازیکن را دارد.

دیدار تیم‌های استقلال و نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۵ روز جمعه ۱۰ بهمن در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان برگزار می‌گردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: