کد خبر: ۸۷۶۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷
تعداد بازدید: ۵۶۶
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در مورد پرداخت بدهی‌های بین‌المللی باشگاه هم در هیات مدیره صحبت کردیم.

علیپور: فرصت دهیم پرسپولیس به آرامش برسدبه گزارش خبرداغ ، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در مورد پرداخت بدهی‌های بین المللی باشگاه هم در هیات مدیره صحبت کردیم.

 

محمد علیپور بعد از جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: امروز جلسه‌ هیات مدیره باشگاه بود و اعضای جدید حضور داشتند و مدیرعامل محترم هم گزارشی از وضعیت باشگاه و موضوع های مهم باشگاه ارایه کردند. تصمیم‌هایی که لازم بود و برنامه‌ ریزی‌هایی که لازم است بحث کردیم و تصمیم‌های خوبی گرفتم و ان شاالله روند روبه جلو باشگاه وضعیت بهتری پیدا کند.بحث های کاری روزانه است و تصمیم‌های خوبی گرفته شد.
عضو هیات مدیره باشگاه در مورد پرداخت مطالبات بدهی‌ های بین المللی باشگاه عنوان کرد:  همین ها را بحث کردیم و قبلا هم این مسایل بود. در مورد برانکو و ... مدیرعامل و هیات مدیره محترم باشگاه به دنبال حل مشکلات هستند. سمیعی خیلی زحمت می‌کشد و اعضای جدیدی هم به هیات مدیره باشگاه اضافه شده‌اند.


وی در مورد وضعیت ترابی عنوان کرد: من اطلاعی ندارم و از کادر فنی در این مورد سوال کنید.

 

علیپور در مورد بحث داوری و اینکه برنامه ریزی مسابقات به سود پرسپولیس است، گفت:  حتما تیم باید آرامش داشته باشد و در جو آرام بازی کند و مطمئن باشید که پرسپولیس رو به جلو حرکت می‌کند و طبیعی است که برد و باخت وجود دارد. گاهی  در خانه‌مان هم مشکل پیش می‌آید. فرصت بدهید تیم حرکت کند و آرامشش را به دست بیاورد.

جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: