کد خبر: ۸۷۶۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷
تعداد بازدید: ۲۱۹
در بازدید وزیر گردشگری از نمایشگاه خودروهای تاریخی یزد صورت گرفت
دکتر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حاشیه سفر خود به استان یزد از نمایشگاه خودروهای تاریخی حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی دیدن کرد.

رونمایی از نشان حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی استان یزدبه گزارش  خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، دکتر مونسان و هیئت همراه که به استان یزد سفر کرده‌اند، روز یکشنبه ۵ بهمن ۹۹ از نمایشگاه خودروهای تاریخی‌کلاسیک و سافاری که از سوی حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با هدف ارائه توانمندی و ظرفیت‌های حوزه اتومبیل‌رانی استان برگزار شده است، بازدید کرد.

در این بازدید، نشان حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی استان یزد رونمایی و نخستین لوگوها توسط دکتر مونسان روی خودروها، نصب و چسبانده شد.

این نمایشگاه که از روز چهارم بهمن ماه آغاز به کار کرده است، مورد استقبال دکتر مونسان، هیئت همراه و علاقه‌مندان به خودرو قرار گرفت.

درویشی مدیر حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی ضمن قدردانی از حسن توجه و حمایت دکتر مونسان گفت: «شناسایی، حفظ و صیانت از خودروهای تاریخی‌‌کلاسیک و سامان‌دهی خودروهای سافاری بر اساس دستور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از اهم وظایف حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی است.»

او همچنین از حمایت‌های اربابی مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیلرانی، قدردانی و خاطرنشان کرد: «با فعالیت حوزه‌های اتومبیل‌رانی در استان‌ها و اجرای برنامه‌های تدوین شده در حیطه وظائف محوله از سوی فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی، رویدادهای باشکوهی در سطح کشور و به مناسبت‌های مختلف با هدف توسعه علمی‌آموزشی‌تفریحی اتومبیل‌رانی و موتورسواری برگزار شده است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: