کد خبر: ۸۷۶۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹
تعداد بازدید: ۳۴۶
ماجرای جدایی شیخ دیاباته از استقلال به طور رسمی منتفی شده است.

پرونده جدایی دیاباته از استقلال بسته شدبه گزارش خبرداغ ، طی روزهای گذشته شایعات زیادی پیرامون وضعیت شیخ دیاباته و احتمال جدایی او در نیم فصل مطرح شده است. در این باره تیم بنه‌ونتوی ایتالیا که سابقه همکاری با دیاباته را در گذشته داشته، بار دیگر به این بازیکن پیشنهاد همکاری داده است. سرمربیگری تیم بنه‌ونتو را پیپو اینزاگی ستاره سابق فوتبال ایتالیا برعهده دارد و حالا او از دیاباته خواسته تا به تیمش کمک کند.


به همین خاطر مسائل زیادی پیرامون جدایی دیاباته در نیم فصل از جمع آبی پوشان مطرح شده است. از این رو بعد از جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال که امروز برگزار شد، مساله دیاباته مورد سوال از حجت نظری عضو هیات مدیره باشگاه قرار گرفت.


سخنگوی باشگاه استقلال درباره این بازیکن خارجی گفت: «دیاباته بازیکنان ماست، با ما قرارداد دارد و تمام تلاش ما این بوده و هست که او را حفظ کنیم. هواداران هوشیار باشند و به شایعات توجه نکنند، چون ما بنا نداریم دیاباته یا قائدی را از دست بدهیم.»


وی افزود: « همه تلاش ما این است مشکلات مالی را که ناشی از تعویق مطالبات آنهاست، رفع کنیم و مطالبات پرداخت شود.»

جام نیوز
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: