کد خبر: ۸۷۶۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷
تعداد بازدید: ۲۷۰
وزارت خارجه آمریکا با انتشار بیانیه فوری، حمله به ریاض را محکوم کرد و آن را خلاف قوانین بین‌المللی حمله به شهروندان دانست. وزارت خارجه تاکید کرده است از عربستان برای مقابله با چنین حملاتی دفاع کرده و در عین حال تلاش دیپلماتیک برای پایان جنگ در یمن را جلو خواهد برد.

دولت بایدن: از طریق دیپلماسی به جنگ در یمن پایان می‌دهیمبه گزارش خبرداغ ، وزارت امورخارجه آمریکا یکشنبه شب در بیانیه ای اعلام کرد که از طریق دیپلماسی برای کاهش تنش در منطقه از جمله پایان دادن به جنگ یمن تلاش می‌کنیم

وزارت خارجه آمریکا با انتشار بیانیه فوری، حمله به ریاض را محکوم کرد و آن را خلاف قوانین بین‌المللی حمله به شهروندان دانست. در این بیانیه آمده است چنین حملاتی تلاش‌ها برای پیشبرد صلح وامنیت را زیر سوال می‌برد.

وزارت خارجه تاکید کرده است از عربستان برای مقابله با چنین حملاتی دفاع کرده و در عین حال تلاش دیپلماتیک برای پایان جنگ در یمن را جلو خواهد برد.

 توئیت پرس

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: