کد خبر: ۸۷۶۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
تعداد بازدید: ۱۶۲
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: حداد عادل دوست عزیز من است و برای او احترام قائلم اما او را به عنوان یک اقتصاددان نمی شناسم.

واعظی به حدادعادل: دوست عزیز من هستی اما اقتصاددان نیستیبه گزارش خبرداغ به نقل از برنا ، رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: حداد عادل دوست عزیز من است و برای او احترام قائلم اما او را به عنوان یک اقتصاددان نمی شناسم.

حدادعادل هفته گذشته در همایش روسا و دبیران استانهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت «مسلما نظام سلطه راضی نیست که ما در انتخابات ۱۴۰۰ دولتی از جنس مجلس داشته باشیم» و مدعی شده بود که «بعید نیست که مقداری ارز آزاد کنند یا قولش را بدهند یا با معادلات پولی ‌و ‌مالی بازی کنند و قیمت ارز و سکه پایین بیاید و مردم به یک سمت و سوی بروند»

«محمود واعظی»، رئیس دفتر رئیس جمهور، درباره اظهارات اخیر حدادعادل گفت: هیچ اقتصاددانی چنین حرفی را تایید نمی کند، حداد عادل دوست عزیز من است و برای او احترام قائلم اما او را به عنوان یک اقتصاددان نمی شناسم. زمانیکه شرایط بین المللی تغییر پیدا کرده و فشارها از ایران کاسته شده و شخصی از همان اوایل کاندیداتوری خود اعلام داشته که به برجام باز می گردد و سیاست های ترامپ را محکوم می کند، مشخص است که این گونه مسایل بر شرایط کشور تاثیرگذار است و انتظارات مثبت در کشور بوجود می آید.

او ادامه داد: مردم ما فهیم هستند و این مسایل را درک می کنند، از 4 نوامبر تاکنون که انتخابات امریکا انجام شده صادرات نفتی و غیر نفتی کشور روان تر شده است و ارز بیشتری وارد کشور شده همچنین ایران امکان دسترسی به پول های مسدود شده خود را یافته است. در شرایطی که ارز بیشتری وارد کشور شده و بانک مرکزی به منابع ارزی بیشتری دسترسی دارد بازار به سمت تعادل می‌رود. به دنبال این هستیم که ارز به تعادل برسد این موضوع اصلا سیاسی نیست. این که دوستان می خواهند هر چیزی را سیاسی کنند جفا در حق دولت است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: