کد خبر: ۸۷۶۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷
تعداد بازدید: ۲۲۱
مسابقات کراس فیت جزیره کیش جمعه سوم بهمن با معرفی نفرات برتر در دسته‌های حرفه ای و مبتدی ، به کار خود پایان داد.

نفرات برتر مسابقات فینال کراس فیت کیش معرفی شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مرحله پایانی مسابقات کراس فیت در بخش های " دو و دوچرخه سواری،شناو وزنه برداری در آوای خلیج فارس، چمن مجموعه المپیک، پیست دو و میدانی، و مجموعه مارینا، با حضور 7 داور و یک سر داور در دو نوبت صبح و عصر جمعه سوم بهمن برگزار شد و ورزشکاران با هم به رقابت پرداختند.

در پایان در دسته حرفه ای "علی طاهری از زنجان مقام نخست، سینا محقق از تهران مقام دوم و پوریا محمدی از تهران مقام سوم این مسابقات را کسب کردند.

در دسته مبتدی "علی شهابی از تهران، شایان کاشانی از تهران و مجید کرم زاده از جزیره کیش" به ترتیب مقام های نخست تا سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

این مسابقات زیر نظر مرتضی صداقت تنها دارنده مسابقه کراس فیت گیمز آمریکا به عنوان کادر فنی و مرتضی کاشانی مربی و مدرس رشته کراس فیت برگزارشد.

براساس این گزارش ، مرتضی کاشانی مربی و مدرس رشته کراسفیت با اشاره به حضور400 ورزشکار در دسته حرفه ای مرحله پایانی مسابقات کراسفیت که برای نخستین بار به صورت آنلاین در اواخر دی سال گذشته برگزار شد، اظهار داشت: در این مسابقات پس ار رقابت ورزشکاران در مجموع 70ورزشکار در دسته حرفه ای و 50 ورزشکار در دسته مبتدی مشخص شدند که قرار بود ورزشکاران در 17 و 18 اسفند در جزیره کیش به مدت دو روز با هم رقابت کنند اما به دلیل شیوع ویروس کرونا تمام مسابقات جهان لغو شد.

وی تصریح کرد: تیم فنی کراسفیت تصمیم گرفت مسابقات را مجدد به صورت آنلاین برگزار کند که پس از برگزاری این مسابقات 50 تیم مبتدی و 70تیم حرفه ای از یکم تا سوم بهمن در رشته کراس فیت ارزیابی و نفرات برتر این مسابقات معرفی شدند.

این مسابقات زیر نظر کمیته کراس فیت کیش با همکاری کمیته کراس فیت کشوری و با حمایت ورزش همگانی کشور و موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش برگزار شد.

جوایز نقدی در دسته حرفه ای برای مقام نخست تا سوم به ترتیب 10، 5 و 3 میلیون و در دسته مبتدیان برای مقام نخست تا سوم به ترتیب 5، 3 و 2 میلیون تومان بود.

در پایان هیات کراس فیت کیش از همکاری و حمایت عزیزاله فرضی پور سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، سهراب آزاد رئیس کمیته کراس فیت کشور، مرتضی کاشانی سرپرست مسابقات و مسئول کمیته کراس فیت کیش، جواد غلامی ناظر مسابقات و مشاور و مسئول سازمان لیگ کراس فیت کشور، مرتضی صداقت مسئول کمیته فنی مسابقات، کیارش آزاد عضو کمیته فنی مسابقات، و سعادت رئیس هیت ورزش های همگانی جزیره کیش قدردانی کرد.

لازم به ذکراست کراس فیت ترکیبی از تمرینات قدرتی، استقامتی، ژیمناستیک، انفجاری، پلیومتریک، سرعتی و وزنه‌برداری به‌شیوه‌ی المپیکی با استفاده از کتل‌بل و وزن خود بدن است. تمرکز کراس فیت بر بهبود توانایی قلبی و ریوی، استقامت، قدرت، انعطاف‌پذیری، سرعت، چابکی، تعادل و تناسب است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: