کد خبر: ۸۷۶۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸
تعداد بازدید: ۲۸۲
در راستای ارتقا سامانه های خدمات غیرحضوری بانک تجارت ، استفاده ازاین خدمات در ساعاتی از روز شنبه چهارم بهمن ماه ممکن است با اختلال همراه باشد.

احتمال وقوع اختلال موقت خدمات غیرحضوری بانک تجارت در روز شنبه چهارم بهمن ماهبه گزارش خبرداغ ، روابط عمومی بانک تجارت ضمن اعلام این خبر افزود : این بانک با هدف بروزرسانی و ارائه سرویس های جدید خود در حوزه خدمات غیر حضوری، ارتقا و بروزرسانی زیرساخت های فنی خود را در دستور کار دارد که این بروزرسانی، ممکن است همراه با برخی اختلالات موقت در خدمات غیرحضوری بانک تجارت در ساعاتی از روز شنبه چهارم بهمن ماه باشد.

بانک تجارت ضمن عذرخواهی به دلیل بروز این اختلالات از صبر و شکیبایی مشتریان تشکر می‌کند.
مشتریان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت به شماره 1554 و یا سایت اینترنتی این بانک به آدرس www.tejaratbank.ir مراجعه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: