کد خبر: ۸۷۶۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
تعداد بازدید: ۳۷۴
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: من از صحبت‌هایی که هاشمی‌نسب کرد تعجب کردم و به نظرم او خون به مغزش نرسید.

عربشاهی: خون به مغز هاشمی‌نسب نرسید!به گزارش خبرداغ به نقل از  میزان: پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: من از صحبت‌هایی که هاشمی‌نسب کرد تعجب کردم و به نظرم او خون به مغزش نرسید.

ضیا عربشاهی در خصوص برتری دو بر یک تیم فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: فولاد تیم بسیار خوبی است که واقعا روی تیم‌های پایه سرمایه‌گذاری می‌کند و مربیان خوبی چون نکونام و هاشمی‌نسب دارد و امسال هم بازیکنان خوبی جذب کرده است.

وی ادامه داد: بازی در نیمه اول بیشتر در میانه میدان بود و هر سه گلی که زده شد حاصل اشتباهات فردی بازیکنان بود. به نظرم پرسپولیس به بازیکنی مانند بشار رسن نیاز دارد تا او پشت مهاجمان بازی کند و خلاقیت داشته باشد و برای مهاجمان موقعیت خلق کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس در فاز حمله کمبود مهاجم دارد. شاید اگر گل‌محمدی در این وضعیت پهلوان را کنار عبدی قرار دهد بهتر باشد چون پهلوان سرعتی است و می‌تواند به راحتی بازیکن مقابل را دریبل کند. در مجموع من معتقدم پرسپولیس باید با دو مهاجم بازی کند.

عربشاهی در خصوص صحبت‌های هاشمی‌نسب در پایان بازی تیم‌های پرسپولیس و فولاد که با واکنش تند هواداران پرسپولیسی همراه بود، خاطرنشان کرد: مهدی پسر بسیار خوبی است. من از صحبت‌هایی که کرد تعجب کردم. به نظرم او تحت فشار بود که این حرف‌ها را زد و خون به مغزش نرسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: