کد خبر: ۸۷۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
تعداد بازدید: ۲۰۰
در معاملات فرابورس امروز وسپهر با رشد یک درصدی قیمت ۱۰,۷۳۵را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این نماد از ۷۵میلیارد تومان عبور کرد.
سبزپوشی وسپهر در اولین روز هفته/ وسپهر معاملات متعادلی برای خود رقم زدبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات فرابورس امروز سهام شرکت سرمایه گذاری مالی سپهرصادرات با رشد یک درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات در آخرین معاملات خود، عدد ۱۰,۷۵۸ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته یک درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۷۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۰,۷۳۵ریال آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: 

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز/ حضور دلگرم کننده حقیقی‌ها

ارزش معاملات امروز وسپهر از رقم  ۷۵میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۹۹درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری مالی سپهرصادرات را حقیقی‌ها و یک درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر،  بیش از ۶۸میلیون برگه سهم (۹۹درصد) را اشخاص حقیقی وبیش از یک سه میلیون برگه سهم (یک درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.
 
وسپهر
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: