کد خبر: ۸۷۶۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
تعداد بازدید: ۲۳۴
مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه دیدار استقلال برابر سایپا حساسیت بالایی دارد، گفت: سایپا یک تیم پرانگیزه است و می‌خواهد مقابل استقلال به پیروزی برسد.

توصیه به بازیکنان و سرمربی استقلال/ از فضای مجازی دوری کنید!به گزارش خبرداغ، عبدالعلی چنگیز در گفتگو با مهر در مورد دیدار آبی‌پوشان برابر نارنجی‌پوشان سایپا که روز شنبه برگزار خواهد شد، گفت: سایپا قبل از استقلال، به یک برد خوب دست پیدا کرد. بازیکنان این تیم انگیزه‌های زیادی دارند تا بتوانند مقابل استقلال خود را نشان دهند.

وی ادامه داد: امیدوارم بازیکنان استقلال هم برد مقابل تراکتور آنها را مغرور نکرده باشد. سایپا از انگیزه بالایی برخوردار است و این می‌تواند برای استقلال دردسرساز شود اما اگر آبی‌پوشان به دنبال کسب سه امتیاز و حفظ صدرنشینی هستند، باید با تمام توان مقابل سایپا به میدان بروند تا بتوانند این بازی را با پیروزی به پایان برسانند.

چنگیز در خصوص حواشی زیادی که این روزها برای سرمربی استقلال در فضای مجازی به وجود آمده است، گفت: به اعتقاد من، کادر فنی و بازیکنان خود را از فضای مجازی دور کنند. متأسفانه همیشه عده‌ای هستند که به دنبال بر هم زدن آرامش استقلال هستند. حالا که می‌بینند این تیم به شرایط خوبی رسیده، نمی‌خواهند این روند ادامه پیدا کند. بنابراین هواداران، کادر فنی و بازیکنان باید هوشیار باشند و اجازه ندهند افراد معلوم‌الحال به استقلال ضربه بزند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: