کد خبر: ۸۷۵۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
تعداد بازدید: ۲۵۵
استاندار آذربایجان شرقی با ارسال لوح سپاسی، از دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت قدردانی کرد.
قدردانی استاندار آذربایجان شرقی از مدیرعامل بانک ملتبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، محمدرضا پورمحمدی در این لوح با اشاره به این نکته که خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه در روزگار کنونی که کشور نیازمند توسعه و پیشرفت است، توفیق بزرگ الهی محسوب می شود، تاکید کرده است که شکرانه این توفیق، تلاش هرچه بیشتر برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید از جمله امیدآفرینی و ارائه خدمات توام با تحقق مطالبات واقعی مردم است.
 
وی با قدرانی از بانک ملت بابت همراهی و مساعدت در تامین مالی پروژه مهم آزادراه تبریز- سهند، اظهار امیدواری کرده است که دست اندرکاران این بانک در خدمت رسانی به مردم شریف کشور بیش از پیش موفق باشند و تلاش های آنان موجبات رضایت حق تعالی را فراهم آورد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: