کد خبر: ۸۷۵۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۲۶۷
رئیس اتحادیه مشاوران املاک از دستگیری حسام الدین عقبایی نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران خبر داد.

نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک دستگیر شد/ رئیس ممنوع الخروج شد؟به گزارش خبرداغ ، مصطفی قلی خسروی با تأیید دستگیری حسام عقبایی گفت: وی روز چهارشنبه در منزلش دستگیر شده و سپس به دفاتر حقوقی برده شد و پس از بازرسی دفاتر حقوقی وی از سوی مأموران، به همراه آن‌ها به اتحادیه املاک تهران آورده شده و سپس مأموران وی را با خود بردند.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران با بیان اینکه هر کس در هر مقام و منصبی باید پاسخگوی اعمال خود باشد افزود: چندی قبل از سوی کمیسیون ماده ۳۹ اتاق اصناف گزارشی از کوتاهی‌های عقبایی برای ما ارسال شد که ما هم برای کمیسیون مربوط در اتاق اصناف ارجاع دادیم و کمیسیون مربوط باید حکم برکناری وی از مقامش را در اتحادیه صادر می‌کرد، اما مشمول مرور زمان شد و به تأخیر افتاد.

خسروی همچنین ممنوع الخروجی خود را پس از دستگیری عقبایی تکذیب کرد و گفت: بعد از دستگیری عقبایی برخی رسانه‌ها تماس گرفتند و از بنده خواستند در نشستی خبری از خود دفاع کنم که گفتم وقتی خطایی نکردم از چه چیزی دفاع کنم؟

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: