کد خبر: ۸۷۵۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
تعداد بازدید: ۳۵۸
نماینده مردم پاک دشت تاکید کرد: وزارت امور خارجه موضوع جنایت ترور شهید سلیمانی و ابومهدی مهندس را مجاری قانونی و مجامع بین‌المللی پیگیری کند.

وزارت خارجه ترور شهید سلیمانی را مجاری قانونی و مجامع بین‌المللی پیگیری کندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، فرهاد بشیری در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۲۹ دی) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: لازم است دستگاه‌های مسئول به ویژه وزارت امور خارجه موضوع  جنایت ترور شهید سلیمانی و ابومهدی مهندس را مجاری قانونی و مجامع بین‌المللی پیگیری کند تا عاملان و امران به مجازات اعمال سنگین خود برسند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی افزود: به وا دادگان به غرب می‌گویم  تاریخ را مطالعه کنید سران مستکبر همواره برای رسیدن به اهداف و منافع خود از شما حمایت نخواهند کرد و هر موقع احساس کنند برای آنها سودی ندارید شما را نیز همانند محمدرضا پهلوی که خفت بار از کشور فرار کرد و سایر کشورها از پذیرفتن وی اجتناب کردند و در نهایت در مصر درگذشت، رها می‌کنند، گذشته را فراموش نکنید این یکی از هزاران نمونه بی وفایی و به بدعهدی آنان است؛ امید است که بیدار شوید.

وی ادامه داد:رئیس جمهور محترم لازم است، در باقیمانده فرصت دوره دوم ریاست جمهوری خود، امور و کارهای کشور را جدی گرفته و نگذارد این مشکلات و گرفتاری‌ها به ویژه در حوزه معیشت مردم، بیشتر شود. تیم اقتصادی دولت به همراه کارشناسان اقتصادی کشور تدابیر و راهکارهای لازم برای بازگرداندن ارزش پول ملی را پیش‌بینی کنند، بیش از این نگذارید فشارهای وارد موجب شکستن استخوان‌های اقشار ضعیف جامعه به ویژه حقوق‌بگیران، کارمندان، کارگران و سایر صنوف شود؛ شما و همکارانتان در مقابل درد و رنج مردم مسئول هستید.

نماینده مردم پاک‌دشت ادامه داد: دولت باید پاسخگوی عملکرد ضعیف تیم کاری خود باشد  تا برای همه مسئولان و دولتمردان آینده عبرتی باشید و آنها نیز بدانند هنگام پذیرش مسئولیت باید با فعالیت و تلاش حداکثری زمینه رفع دغدغه و گرفتاری مردم را فراهم کنند نه اینکه موقع کار، بی توجه و با رفتن به قرنطینه نسبت به درد و رنج مردم بی تفاوت باشند.

وی  با بیان اینکه کرونا امروز بلای جان انسان‌ها شده و متاسفانه تعداد زیادی از مردم را مورد حمله قرار داده، تصریح کرد: به خانواده همه جانباختگان این ویروس منحوس تسلیت می‌گویم و از زحمات کادر پزشکی و پرستارها تشکر می‌کنم.

بشیری گفت: از ستاد ملی کرونا کشور به ویژه رئیس جمهور می‌خواهم راهکار بهتر و دقیق تر برای مبارزه با این ویروس به کار گیرند، دادستان کل کشور به بررسی عملکرد ستاد ملی کرونا بپردازد تا در صورت کوتاهی و غفلت از سوی مسئولان، اقدامات مناسب برای برطرف شدن این کوتاهی‌ها و برخورد قانونی با مقصران انجام گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: