کد خبر: ۸۷۵۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
تعداد بازدید: ۵۸۳
فلاحی خبر داد؛
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از بررسی بازگشایی مدارس در جلسه این هفته کمیسیون خبر داد.

بررسی پیشنهاد بازگشایی مدارس در جلسه این هفته کمیسیون آموزش/ بسیاری از روستاها دسترسی به شبکه شاد ندارند/ به خاطر شیوع کرونا ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار دانش آموز در حال ترک تحصیل هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، احمد حسین فلاحی  درباره احتمال بازگشایی مدارس در بهمن ماه که از سوی وزیر آموزش و پروش مطرح شد، گفت: احتمال دارد این هفته در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی موضوع بازگشایی مدارسی بررسی شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که وزیر بهداشت مخالف بازگشایی مدارس است، عنوان کرد: ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم‌گیر اصلی در این زمینه است و فکر می‌کنم این ستاد باید واقع بینانه‌تر با این مسئله برخورد کند زیرا توجیحی ندارد هنگامی که برخی از مدارس امکان آموزش حضوری دارند همچنان به آموزش غیر حضور ادامه دهند.

وی تصریح کرد: طبق یک جمع‌بندی که قبل از بازگشایی مدارس داشتیم، مطرح شد تعدادی از مدارس امکان برگزاری کلاس‌های حضوری را دارند این کار را انجام دهند، مانند روستاهایی که از شبکه شاد محروم هستند و پهنای باند ندارند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در روستایی که ۱۰ تا ۲۰ دانش آموز دارد می‌توان فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرد.

وی با بیان این که در روستاهایی با جمعیت کم امکان برگزاری کلاس‌ها وجود داره، اظهار داشت: آموزش درحال آسیب‌دیدن است؛ ۳ میلیون و ۵۰۰ دانش آموز در شرف ترک تحصیل هستند که البته مشکلاتشان قابل حل است.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با این حال در مناطقی که قرمز هستند، امکان شیوع و سرایت وجود دارد و دسترسی به شبکه شاد آسان است و آموزش می‌تواند غیر حضوری باشد.

وی در پایان در خصوص بازگشایی مدارس در کلان شهری مانند تهران گفت: تهران بستگی به نوع وضعیتش دارد و بر حسب احتیاط باید آموزش غیر حضوری را رعایت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
1
خب اونایی که شاد ندارن برن،هر بار اینو میگید باز تمام دانش آموزانی ک شاد دارن میرن مدرسه
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
2
بازکشایی مدارس باعث افزایش مرگ میر دانش اموزان می شود
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
2
بهتر است نمایندگان در حوزه کاری خود بپردازند و مسایل بهداشتی وعلمی را به متخصی این کار بدهند و باعث افزایش مشکلات برای مردم نشوند سلامتی وحفظ جان از همه چیز مهم تر است
رضایی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
جناب نماینده مدارس که بدون دلیل وبصورت دلخواه بسته نشده بیماری کرونا که باعث این موضوع شده شما فکری برای واکسن جلوگیری از گسترش بکنید بعد مدارس را حضوری کنید این طوری بازگشایی باعث بی نظمی حضور دانش اموز در مدرسه می شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
جناب نماینده بهترین روش این است که تبلت یا گوشی را در اختیار آنان قرار دهید که هم درس بخوانند وهم حفظ سلامتی که از همه چیز مهم است هر نوع بازگشایی برخلاف نظر کرونا غیر قانونی است
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: