کد خبر: ۸۷۵۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳
تعداد بازدید: ۲۴۴
ضمن طرح ادعاهایی بی‌اساس صورت گرفت؛
سه کشور اروپایی عضو برجام از برنامه ایران برای تولید اورانیوم فلزی انتقاد کرده و مدعی شده‌اند که این امر هیچ گونه مصرف غیرنظامی ندارد.

صدور بیانیه تروئیکای اروپایی در رابطه با تولید اورانیوم فلزی از سوی ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا به نقل از خبرگزاری روسیا الیوم،‌ سه کشور اروپایی عضو برجام از برنامه ایران برای تولید اورانیوم فلزی انتقاد کرده و مدعی شده‌اند که این امر هیچ گونه مصرف غیرنظامی ندارد.

فرانسه، بریتانیا و آلمان طی بیانیه‌ای مشترک که وزارت خارجه انگلیس آن را منتشر کرد مدعی شدند: «ایران هیچ استفاده غیرنظامی معتبر از اورانیوم فلزی ندارد و این امر می‌تواند جنبه‌های خطرناک نظامی داشته باشد.»

این سه کشور از ایران خواستند تا تعهد خود به برجام را حفظ کند.

در این بیانیه همچنین عنوان شده است: «از ایران می‌خواهیم این فعالیت‌ها را متوقف کرده و اگر در پی حفظ توافق هسته‌ای است بدون تاخیر به تعهداتش در قالب برجام بازگردد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: