کد خبر: ۸۷۵۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
تعداد بازدید: ۱۷۴
معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گلستان از تکمیل همه پروژه‌های نیمه‌تمام زیرمجموعه‌های این وزارتخانه در استان تا پایان دولت دوازدهم خبر داد.

میرزایی در گلستان خبر داد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام وزارت کار در گلستان تا پایان دولتبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، حجت اله میرزایی در نشست شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، اظهار کرد: در حال حاضر چندپروژه نیمه‌تمام در بخش های تأمین اجتماعی و فنی و حرفه‌ای در استان وجود دارد که در این دولت تکمیل می‌شود.
وی از سفر استانی مدیران و معاونین زیرمجموعه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به گلستان در اواخر بهمن‌ماه خبر داد و افزود: مشکلات و نیازهای استان از سوی مدیران مربوطه دریافت می شود تا در این سفر تصمیمات لازم اتخاذ شود.
معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به وجود تضاد بین ظرفیت‌های گلستان و برخی شاخص‌ها تصریح کرد: گلستان با وجود داشتن ظرفیت‌های جغرافیایی و اقلیمی بسیار متنوع و قرار گرفتن در کریدور اصلی شرق به غرب کشور، متأسفانه در برخی شاخص‌ها وضعیت نامطلوبی دارد.
وی، شاخص پوشش بیمه روستاییان در گلستان را بسیار پایین دانست و گفت: تلاش می‌شود در طرح ملی پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور، به استان گلستان سهمیه ای بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار خانوار اختصاص یابد.
معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استفاده از ظرفیت آموزش‌های مهارتی در استان تأکید کرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های این استان در بخش گردشگری و کشاورزی، می‌توان نیروهایی را برای به‌کارگیری در این بخش‌ها آموزش داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: