کد خبر: ۸۷۵۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
تعداد بازدید: ۲۰۵
عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به دیدار دربی، گفت: مدافعان استقلال باز هم اشتباه کردند ومحمود فکری باید فکری به حال خط دفاعی استقلال کند.

ایراد بزرگ استقلال هنوز پابرجاست/ فکری باید مشکل را برطرف کندبه گزارش خبرداغ ، حسین فرزامی در گفتگو با  مهر در مورد تساوی استقلال و پرسپولیس در دربی نود و چهارم گفت: استقلال در این بازی شروعی طوفانی داشت و توانست با پِرسی که از جلو انجام داد سریعاً به گل دست یابد اما ناخواسته عقب کشید و کاملاً اختیار بازی را به پرسپولیس داد. البته آبی پوشان در نیمه اول سعی در کنترل بازی داشتند ولی طبیعی بود که پرسپولیس برای جبران گل خورده به آب و آتش خواهد زد تا بتواند در نیمه اول به گل تساوی دست پیدا کند که این امر برای قرمزپوشان تهرانی میسر نشد.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال تأکید کرد: در نیمه دوم پرسپولیس که خود را بازنده می‌دید کاملاً بر بازی مسلط شد. مرتب بر روی دروازه استقلال هجوم می‌آورد و توانست براثر غفلت مدافعان استقلال به گل تساوی دست پیدا کند.

فرزامی گفت: روند اشتباهات مدافعان استقلال باز هم ادامه داشت و پرسپولیس توانست به گل دوم هم دست پیدا کند. فکری باید فکری به حال خط دفاع تیمش بکند. آنها روز پراشتباهی را برابر پرسپولیس داشتند و اگر قرار است در آینده هم این اشتباهات رخ بدهد، شرایط برای استقلال خوب نخواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: استقلال وقتی خود را شکست خورده دید همانند پرسپولیس که به دنبال زدن گل تساوی بود، شروع به حمله به دروازه پرسپولیس کرد و آنقدر این کار را ادامه داد تا توانست در ثانیه‌های پایانی گل تساوی را توسط مهدی قائدی وارد دروازه سرخ پوشان تهرانی کند. مهدی قائدی برگ برنده فکری در بازی‌های حساس است. او توانست با آرامش کامل و با یک ضربه دقیق دروازه پرسپولیس را باز کند و اجازه ندهد آبی پوشان شکست را در این دیدار حساس تجربه کنند.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با انتقاد از عملکرد مدافعان استقلال گفت: فکر می‌کنم از ابتدای فصل تاکنون اکثر پیشکسوتان استقلال از خط دفاعی آبی پوشان ایراد گرفته‌اند. حالا دیگر وقت آن رسیده که فکری شرایط جدیدی را در خط دفاع به وجود بیاورد. دو گلی که از پرسپولیس دریافت کردند و اشتباهاتی که نادری و غلامی در چند صحنه داشتند نشان داد که خط دفاع آبی پوشان هنوز به آمادگی کامل نرسیده است.

وی تأکید کرد: نمی دانم چرا میلیچ وارد زمین نشد. زمانی که نیمه اول به پایان رسید و موسوی دچار مصدومیت شد، کمی شرایط برای استقلال در این بازی سخت شد. البته حضور دیاباته خوب بود و او توانست مدافعان پرسپولیس را به خودش مشغول کند. اما در مجموع فکری باید فکری به حال خط دفاعی خودش داشته باشد.

فرزامی در پایان خاطرنشان کرد: دربی با تمام اتفاقات بزرگ و کوچکش تمام شد و سهم هر تیم یک امتیاز بود. فکری و بازیکنانش باید این دیدار را به فراموشی سپرده و تمام تمرکز خود را برای دیدار آینده برابر تراکتور سازی بگذارند تا بتوانند در آن بازی سه امتیاز را کسب کرده و موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: