کد خبر: ۸۷۵۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
تعداد بازدید: ۳۸۹
نام مهاجم جوان استقلال با گلزنی در آخرین ثانیه‌های دربی ۹۴ در کنار نام کاپیتان آبی پوشان قرار گرفت.

قایدی چگونه به وریا رسید؟/ مهاجم استقلال آماده عبور از سرمربیبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، مهدی قایدی با گلزنی در واپسین ثانیه‌های دربی ۹۴ یکی از مهم‌ترین گلهای زندگی ورزشی‌اش را به ثمر رساند که این سومین گل او در این فصل و بیست و یکمین گل او با پیراهن استقلال بود. قایدی با این گل در جدول گلزنان این تیم در کنار وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان قرار گرفت.

پیش از این غفوری توانسته بود ۱۶ بار در لیگ برتر و ۵ بار در آسیا و جام حذفی برای استقلال گلزنی کند تا با مجموع ۲۱ گل در رده سی و هشتم برترین گلزنان تاریخ باشگاه استقلال قرار بگیرد. مهدی قایدی هم با این گل، تعداد گل‌های خود در لیگ برتر را به عدد ۱۶ و تعداد گل‌های خود با پیراهن استقلال را به عدد ۲۱ رساند تا آمار گلزنی اش کاملاً با وریا غفوری برابری کند.

قایدی در صورت زدن یک گل تعداد گل‌هایش برای استقلال با محمود فکری، فرزاد مجیدی و حنیف عمران زاده برابری می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: