کد خبر: ۸۷۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰
تعداد بازدید: ۷۷۵
نود‌ و چهارمین دربی پایتخت از ساعت ۱۶:۳۵ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران بین دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار شد. این بازی نکات مهمی داشت که به 20مورد از این نکات اشاره شده است.

۲۰ نکته از دربی؛ ستاره استقلالی‌ها پرسپولیسی بودبه گزارش خبرداغ.، نود‌ و چهارمین دربی پایتخت از ساعت ۱۶:۳۵ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران بین دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار شد. این بازی نکات مهمی داشت که به 20مورد از این نکات اشاره شده است.

 

*مهمترین نکته در ترکیب نیمه اول استقلال حضور کم بازیکنان خلاق بود. پرسپولیسی‌ها ترکیب هجومی‌تر برای دربی انتخاب کرده بودند.

*گل زودهنگام ارسلان مطهری مهمترین اتفاق نیمه اول بازی بود؛ گلی که همچون دربی قبل با اشتباه فاحش مدافعان پرسپولیس به ثمر رسید.

 

*همانگونه که پیش‌بینی می‌شد استقلالی‌ها بعد از گل در منطقه دفاعی خود جمع شدند. این وضعیت تا حدود دقیقه ۳۰ هم ادامه داشت.

*محمد نادری که از پرسپولیس به استقلال پیوسته مقابل تیم سابق خود عملکرد خوبی داشت؛ اما آرامش او در این بازی جالب توجه بود.

 

*ارسلان مطهری بهترین بازیکن استقلال در نیمه اول بود. او نه تنها گل مهم تیمش را به ثمر رساند؛ بلکه در کار دفاعی هم به تیمش کمک زیادی کرد.

*داوری کرمانشاهی در نیمه اول دربی می‌تواند چالش‌های زیادی برای او به دنبال داشته باشد.

 

*دفاع استقلال همچنان متزلزل و شکننده است. پرسپولیس اگر مهاجمان باکیفیت‌تری در اختیار داشت می‌توانست در همین نیمه اول دروازه استقلال را باز کند.

*تعداد پاس‌های سالم پرسپولیس به مراتب بیشتر از پاس‌های سلام استقلالی‌ها بود.

 

*حواشی روی نیمکت‌ها می‌تواند در نیمه دوم هم بیشتر شود. فکری در یکی از صحنه‌ها اعتراض شدیدی به داور کرد که گل‌محمدی هم به این اعتراض‌ها واکنش نشان داد.

*یک توپ به سمت دروازه حامد لک آمد که همان یک توپ هم تبدیل به گل شد.

 

*این دیدار در نیمه دوم هم نکات مهمی داشت که در ادامه می‌خوانید:

*با آغاز نیمه دوم شیخ دیاباته به زمین آمد و موسوی که عملکرد خوبی در نیمه اول داشت از زمین خارج شد. این تعویض عجیب در ادامه تبعات زیادی برای استقلال داشت.

 

*دفاع استقلال اشتباهات زیادی در نیمه دوم انجام داد. عملکرد ضعیف مدافعان این و تیم و به خصوص مرادمند این سوال را به وجود آورد که چرا استقلالی‌ها تا این حد به جذب این بازیکن اصرار داشتند.

*پرسپولیسی‌ها بالاخره به گل رسیدند. این بار هم نقش پررنگ عارف غلامی در این گل به وضوح مشخص بود.

 

*عبدی بر خلاف نیمه اول در نیمه دوم درخشان ظاهر شد و یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند.

*مهدی قایدی در طول بازی کار خاصی انجام نداد؛ اما گل دوم استقلال را فقط بازیکنانی همچون قایدی می‌توانند به ثمر برسانند.

 

*پرسپولیس از دقیقه هشتاد به بعد بازی را تمام شده می‌دانست و تعویض‌های گل‌محمدی هم تاثیری در روند بازی نداشت.

*نورالهی دو موقعیت گلزنی را به راحتی از دست داد. بدون شک او مقصر اصلی از دست دادن پیروزی تیمش بود.

 

*گل دوم استقلال به پرسپولیس یکی از مهمترین گل‌های این تیم در تاریخ دربی‌ها خواهد بود.

*فکری در مصاحبه بعد از بازی عنوان کرد که تیمش می‌توانست برنده بازی باشد. این اظهار نظر با آن چیزی که در بازی دیده شد تفاوت زیادی داشت.

جام نیوز
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: