کد خبر: ۸۷۵۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۱۶۶
سخنگوی دولت گفت: همکاران اقتصادی ما در دولت، انتقاداتی به مصوبات کمیسیون تلفیق دارند و نیاز بود گفتگوی‌های بیشتری صورت بگیرد.

هشدار ربیعی به مردم درباره ورود کرونای انگلیسی به ایران /تولید واکسن داخلی از سه مسیر درحال پیشرفت استبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، علی ربیعی سخنگوی دولت پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در نشست خبری با  اصحاب رسانه اظهار داشت: عصر دیروز جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا برگزار شد و در ابتدای جلسه پیرامون لایحه بودجه ۱۴۰۰ و مباحثات کمیسیون تلفیق و برخی تغییرات مطرح شده بحث و بررسی صورت گرفت. با توجه به ضرورت نزدیک شدن به دیدگاه‌ها، جلسه موافق مفاهمه و تعامل بیشتر بود. قرار شد جلساتی بین ستاد اقتصادی دولت با کمیسیون تلفیق برگزار شود.

ربیعی تاکید کرد: همکاران اقتصادی ما در دولت، انتقاداتی به مصوبات کمیسیون تلفیق دارند و نیاز بود گفتگوی‌های بیشتری صورت بگیرد.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از مهر بخوانید؛

*{ با اشاره به مساله کرونا}: ردپای کرونای انگلیسی در ایران دیده شده و به مردم توصیه می‌کنیم تبدیل وضعیت شهرها نباید فریبندگی برای ما ایجاد کند.

* تولید واکسن داخلی در سه مسیر و تولید مشترک در حال پیشرفت است. همچنین سامانه هوشمند برای توزیع واکسن طراحی شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: