کد خبر: ۸۷۵۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۲۱۳
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: دربی مهمترین بازی داخلی ما در طول یک فصل است و در نظر گرفتن پاداش به ازای پیروزی در این بازی ریخت و پاش نیست.

تعیین پاداش برای پیروزی در دربی ریخت و پاش نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، حجت نظری عضو هیات مدیره و سخنگوی باشگاه استقلال اظهار داشت: قبل از هر چیز امیدوارم شاهد یک بازی جذاب، پرگل و جوانمردانه از سوی دو تیم باشیم. به دلیل محدودیت حضور در ورزشگاه بنده در دفتر خودم هستم و شاید بازی را در شرایطی متفاوت از همین محل نظاره کنم.

سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت این تیم تصریح کرد: تمرینات خوبی را سپری کردیم و شرایط تیم آرمانی است. همانطور که گفته می‌شود ما روی کاغذ شرایطی بهتری از رقیب داریم، امیدوارم این برتری را در زمین بازی هم شاهد باشیم و در نهایت این برتری منتج به نتیجه‌ای بشود که مد نظر ما است.

نظری که با شبکه خبر گفتگو می‌کرد، در خصوص اعطای پاداش از سوی یکی از اعضای هیات مدیره در ازای پیروزی در این بازی و ریخت و پاش در این بخش گفت: اینکه فردی بخواهد از جیب خودش پاداش پرداخت کند و این برای باشگاه بار مالی نداشته باشد ریخت و پاش نیست. ضمن اینکه در سیاست‌های باشگاه ما تعریف شده برای پیروزی در بازی‌های مهم پاداش در نظر گرفته شود که این امری بدیهی و طبیعی در فوتبال است و بسیاری از تیم‌های فوتبال در همه جای دنیا چنین رویه‌ای را دارند.

عضو هیات مدیره استقلال اضافه کرد: طبیعی است که دربی را می‌توان مهم‌ترین بازی داخلی در طول یک فصل دانست و تعیین پاداش برای پیروزی در این بازی هم به هیچ وجه ریخت و پاش نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در دربی نود و چهارم، از ساعت ۱۶:۳۵ امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: