کد خبر: ۸۷۵۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
تعداد بازدید: ۲۳۳
لغو مسابقات ورزشی از جمله فوتبال در صورت افزایش میانگین ۲۴ ساعته ایستگاه‌های پایش کیفیت هوا به ۱۷۰ و شرایط پایداری هوا از دیگر مصوبات جلسه امروز کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای تهران بود.

لغو مسابقات فوتبال با رسیدن میانگین شاخص آلودگی هوا به عدد ۱۷۰به گزارش خبرداغ به نقل از مهر، کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای تهران، ظهر امروز به ریاست انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران و دبیری سعید محمودی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران و با حضور سایر اعضای کارگروه در محل استانداری تهران تشکیل شد.

در این جلسه مقرر شد تمهیدات لازم بهداشتی و مراقبتی برای برگزاری بازی فوتبال امروز بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس از طریق هماهنگی سازمان لیگ و دانشگاه علوم پزشکی تهران برای استقرار تیم‌های اورژانس و موارد لازم به عمل آید.

این گزارش می‌افزاید: لغو مسابقات ورزشی از جمله فوتبال در صورت افزایش عدد میانگین ۲۴ ساعته ایستگاه‌های پایش کیفیت هوای تهران به ۱۷۰ و شرایط پایداری هوا از دیگر مصوبات این جلسه بود.

همچنین برابر مصوبات جلسات قبلی تشدید برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی و موتورسیکلت‌های آلاینده و ممنوعیت تردد کامیون‌های با عمر بالای ۲۰ سال از سوی پلیس راهور اعمال می‌شود.

همچنین بنا بر مصوبات این جلسه مقرر شد در صورت رفع پایداری هوا و کاهش غلظت میزان آلاینده‌ها در خصوص فعالیت‌های عمرانی و معدنی تصمیمات بعدی متعاقباً اعلام شود.

گفتنی است بر اساس پیش بینی هواشناسی، از فردا روند کاهش نسبی آلاینده‌ها تا اوایل هفته آینده در پیش خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: