کد خبر: ۸۷۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹
تعداد بازدید: ۲۱۶
مهاجم سابق استقلال تاکید کرد تیمی که بتواند در زمین آرامش خود را حفظ و از موقعیت هایش استفاده کند برنده دربی خواهد بود.

دست فکری برای دیدار با پرسپولیس باز است/ تیم آرام برنده استبه گزارش خبرداغ، غلامرضا فتح آبادی مهاجمی که هم در استقلال و هم در پرسپولیس بازی کرده بود، در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دربی نود و چهارم گفت: بازی استقلال و پرسپولیس همیشه از حساسیت ویژه ای برخوردار است و با تمام بازی‌ها در لیگ متفاوت خواهد بود. هر دو تیم نمی‌خواهند در این دیدار بازنده باشند، زیرا اگر این اتفاق رخ دهد، تا دیدار بعدی تحت تأثیر رجزخوانی هواداران و بازیکنان حریف باقی خواهند ماند.

فتح آبادی تأکید کرد: تیم تحت هدایت محمود فکری تقریباً به یک ثبات کامل رسیده و بازیکنان مصدوم این تیم هم به دربی رسیده‌اند. بنابراین برای اولین بار در طول این فصل دست محمود فکری برای انتخاب ۱۱ بازیکن اصلی باز خواهد بود و او می‌تواند با آرامش کامل بهترین نفرات خود را برای دربی انتخاب کند.

مهاجم استقلال در پایان و در پاسخ به این پرسش که نتیجه دربی نود و چهارم چه خواهد شد، گفت: پیش بینی این بازی سخت است اما هر تیمی که آرامش داشته باشد و از موقعیت‌هایش استفاده کند، به طور حتم برنده این بازی حساس خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: