کد خبر: ۸۷۵۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹
تعداد بازدید: ۵۱۵
مرتضی تبریزی در ابتدای لیگ هجدهم به استقلال پیوست ولی اگرچه با کارنامه خوبی به این تیم آمده بود، در جمع آبی پوشان پایتخت دوران خوشی را تجربه نکرد و پارگی رباط صلیبی، پایان خاطرات تلخ او در استقلال شد.

قاب روز؛ جمع استقلالی‌های گل‌گهر جمع شدبه گزارش خبرداغ ، مرتضی تبریزی در ابتدای لیگ هجدهم به استقلال پیوست ولی اگرچه با کارنامه خوبی به این تیم آمده بود، در جمع آبی پوشان پایتخت دوران خوشی را تجربه نکرد و پارگی رباط صلیبی، پایان خاطرات تلخ او در استقلال شد. این بازیکن که مدتی در تمرینات آبی پوشان سیرجانی شرکت می‌‎کرد، درنهایت امروز با قراردادی یک و نیم ساله به این تیم پیوست و حالا ماجراجویی جدیدش را بار دیگر زیر نظر امیرقلعه نویی تجربه خواهد کرد؛ مربی ای که آخرین دوران خوش تبریزی در فوتبال زیر نظر او در ذوب آهن رقم خورده است؛ جایی که آنها رتبه دوم لیگ برتر را کسب کردند و در بازی های آسیایی نیز تا مرحله یک هشتم نهایی صعود داشتند و تبریزی یکی از سرحال ترین بازیکن آن تیم به شمار می رفت.

 

حالا اما با پیوستن تبریزی به تیم سیرجانی تعداد استقلالی‌های این تیم بیشتر از گذشته شد؛ در واقع به جز امیر قلعه نویی و حسین ترابپور که روی نیمکت گل گهر قرار دارند و مربیان سابق استقلال هستند، مرتضی تبریزی، گادوین منشا، محسن کریمی، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، امیرحسین کارگر، محمدرضا داوری و بهنام برزای سابقه حضور در استقلال را در کارنامه دارند. از سوی دیگر علاوه بر منشا که سابقه بازی در هر دو تیم پایتخت را دارد، یونس شاکری و علیرضا حقیقی هم پرسپولیسی هستند تا گل گهر چند نماینده هم از سرخپوشان پایتخت در ترکیب خود داشته باشد.

 

گل‌‌گهر که بی شک یکی از سرسخت‌ترین و جنگنده‌ترین تیم‌های حاضر در لیگ برتر به شمار می‌رود، حالا با اضافه شدن مرتضی تبریزی قدرت بیشتری پیدا خواهد کرد و امیرقلعه نویی دیگر در روزهای غیبت یکی از مهاجمان تیمش با نگرانی مواجه نخواهد شد.

جام نیوز
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: