کد خبر: ۸۷۵۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
تعداد بازدید: ۴۴۳
سرمربی تیم فوتبال استقلال تیمش را قبل از دربی به اردوی 2روزه می‌برد.

تدبیر جدید فکری برای دربیبه گزارش خبرداغ ،  برد در دربی اهمیت زیادی برای استقلال دارد. محمود فکری سرمربی استقلال برای اولین بار قرار است به عنوان سرمربی در دربی پایتخت آبی پوشان را هدایت کند به همین دلیل برد در این بازی اهمیت زیادی برای استقلال دارد و فکری تدابیری برای رسیدن به این پیروزی درنظر گرفته است.

 

سرمربی استقلال در نظر دارد بعد از پایان تمرین روز شنبه تیمش را به اردو ببرد تا استقلال قبل از دربی 2روز در اردو باشد. این در حالی است که استقلال برای سایر بازی های لیگ برتر همواره یک روز به اردو می رود اما حساسیت دربی باعث شده فکری تصمیم بگیرد به جای یک شب، 2شب تیمش را به اردو ببرد.

 

3امتیاز دیدار اهمیت زیادی برای فکری دارد و اکنون که استقلال صدرنشین است تثبیت این صدرنشینی آن هم با برد مقابل پرسپولیس هدف آبی ها است.

جام نیوز
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: