کد خبر: ۸۷۵۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
تعداد بازدید: ۱۵۸
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: در دنیا برای مربی خرج می‌شود و ما نیز باید به فوتبال کمک کنیم.

باید طبق عُرف فیفا جریمه ویلموتس را بدهیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، هدایت ممبینی پس از ثبت‌نام در انتخابات فدراسیون فوتبال برای مسئولیت هیئت رئیسه گفت: امیدوارم تیمی که شرایط خوبی دارد، مدیریت فدراسیون را در اختیار بگیرد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره عدم منع حضور این اعضا به دلیل تخلف در قرارداد مارک ویلموتس گفت: به هر حال طبق قوانین فیفا، باید جریمه این مربی پرداخت شود. شما (خبرنگاران) باید از فوتبال حمایت کنید. در کشورهای دیگر نیز از فوتبال حمایت می‌شود. در دنیا شاهد هستیم که چه هزینه‌هایی برای مربی می‌شود. همین الان مربی ۵۰ میلیون یورویی داریم.

وی افزود: وقتی قرارداد در بلژیک بسته شده و اعضای هیئت رئیسه پس از گذشت ۸ روز در جریان قرار گرفته‌اند، همه چیز مشخص است. با این حال اگر قوانین کشور چیزی بگوید، باید از آن تبعیت کنیم.

ممبینی یادآور شد: قرارداد ویلموتس با امضای رئیس فدراسیون بسته شد. اعضای هیئت رئیسه که لزومی ندارد دنبال سرمربی برای تیم ملی باشند ضمن اینکه حق امضاء هم در قرارداد با ریاست فدراسیون است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره حواشی مربوط به طلب شستا از فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: دولت در همه جای دنیا به فوتبال کمک می‌کند. اینکه فدراسیون فوتبال بخواهد برای پول از یک نهاد دولتی کمک بگیرد و چنین سر و صدایی ایجاد شود، خیلی جالب نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: