کد خبر: ۸۷۵۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
تعداد بازدید: ۱۷۸
عضو پیشین هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص برنامه خود برای حوزه ریاست گفت: شرایط فعلی فوتبال ایران خوب نیست و می خواهم از برنامه ای مدون رونمایی کنم.

استقلال فدراسیون نباید خدشه دار شود/ همه باید به فوتبال کمک کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، شهاب الدین عزیزی خادم پس از ثبت نام برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گفت: نایب رئیس های پیشنهادی من آقایان قنبرزاده و بهاروند هستند. ضمن اینکه خانم موسوی هم به عنوان نایب رئیس بانوان حضور خواهند داشت. من می خواهم نگاه جنسیتی را هم از فوتبال کمتر از همیشه کنم و نگاه ویژه ای به این بخش داشته باشم.

عضو پیشین هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: برنامه ای را با توجه به ظرفیت های فعلی و برنامه های آینده تدوین کرده و آن را به زودی ارائه خواهیم کرد. باید به انسجام و اتحاد ملی برسیم. مشکلات زیادی پیش رو داریم که باید آنها را حل کنیم.

وی تاکید کرد: برای تیم ملی ایران هم باید برنامه ریزی داشته باشیم تا موفق عمل کنیم و به جام جهانی برسیم.

عزیزی خادم افزود: باید عدالت در فوتبال را با برنامه ای متوازن برای تیم ها ایجاد کنیم. خیلی مهم است که به استقلال فدراسیون خدشه ای وارد نشود.انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال نیاز به جمع گرایی و نگاه عقلانی دارد.

او در پایان خاطرنشان کرد: در پسا انتخابات هرکس روی کار بیاید شرایط خیلی سختی دارد. باید همدلی داشته باشیم و بتوانیم مشکلات را با همدیگر حل کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: