کد خبر: ۸۷۵۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
تعداد بازدید: ۲۷۳
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران از آغاز روند نزولی قیمت طلا و سکه متاثر از کاهش بهای اونس جهانی و نرخ ارز خبر داد.

پیش بینی قیمت طلا تا هفته آینده/ بازگشت آرامش به بازار بعد از سه روز نوسان هیجانیبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصاد آنلاین - فاطمه اکبرخانی؛ ابراهیم محمدولی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصاد‌آنلاین از کاهش قیمت‌ها در بازار طلا خبر داد و گفت: ارزش اونس جهانی از ۱۹۴۵ به ۱۹۲۱دلار کاهش یافته و در بازار ارز هم شاهد توقف روند صعودی نرخ دلار هستیم، از همین رو قیمت‌ها در بازار طلا هم کاهش یافته و سکه طرح جدید مجددا به زیر ۱۲میلیون رسیده است.

رییس اتحادیه طلا گفت: در راستای این روند نزولی قیمت طلا نسبت به دو روز پیش حدود ۵۰هزار و سکه امامی ۵۵۰هزار تومان ارزان شده است که البته انتظاری جز این نداشتیم.

بیشتر بخوانید: 

قیمت اونس جهانی ارزان شد

وی همچنین با اشاره به وضعیت تقاضا در بازار طلا بیان کرد: وقتی قیمت‌ها به ثبات برسد و مردم از روند بازار اطمینان داشته باشند تقاضا هم بیشتر می‌شود، لذا بررسی‌ها نشان می‌دهد که تقاضا برای خرید مصنوعات طلا نسبت به ماه قبل تا حدودی بهتر شده و با بازگشت دوباره آرامش به بازار شاهد افزایش خرید طلا و سکه در دو ماه پایانی سال خواهیم بود.

 

محمدولی درباره چشم‌انداز وضعیت بازار طلا در هفته پایانی دی ماه نیز اظهار کرد: اگر روند اونس جهانی و بازار ارز تغییر نکند، طی هفته آینده هم شاهد ثبات قیمت طلا و سکه خواهیم بود.

سکه به کانال ۱۱میلیون بازگشت

رییس اتحادیه طلا به قیمت‌های امروز اشاره کرد و گفت: در جریان معاملات امروز ۱۸دی ماه ساعت (۱۲:۳۰)، قیمت هر قطعه سکه امامی به ۱۱میلیون و ۸۱۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۱میلیون و ۶۰۰هزار تومان کاهش یافته و حباب سکه نیز به ۵۳۰هزار تومان رسیده است.

او اضافه کرد: قیمت نیم سکه هم شش میلیون و ۳۰۰، ربع سکه چهار میلیون و ۲۰۰ و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۵۰هزار تومان است؛ همچنین در بازار امروز قیمت هر مثقال طلا به پنج میلیون و ۱۵هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار به یک میلیون و ۱۵۷هزار تومان رسید.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: