کد خبر: ۸۷۵۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
تعداد بازدید: ۱۸۱
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت لایحه‌ای را به مجلس آورده که قابل دفاع نیست و در جمع‌های کارشناسانه هم، من از هیچکس نشنیدم که از آنچه که دولت تقدیم مجلس کرده دفاع کند.

لایحه بودجه‌ای که دولت به مجلس آورده قابل دفاع نیست/تعبیر اولیه این بود که بودجه ۱۴۰۰ برای فروپاشی تنظیم شده نه اداره کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، الیاس نادران رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی در نشست خبری روز پنجشنبه خود، گفت: من به نظرات مدیران دولت کاری ندارم، اگر آن‌ها به نظرات کارشناسی درخصوص مشکلات ناشی ایجاد از ارز دوگانه در بازار توجه می‌کردند امروز هم از تصمیم مجلس برای حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی حمایت می‌کردند. دولت لایحه‌ای را به مجلس آورده که قابل دفاع نیست و در جمع‌های کارشناسانه هم، من از هیچکس نشنیدم که از آنچه که دولت تقدیم مجلس کرده دفاع کند، به همین دلیل تعبیر اولیه بر این بود که این لایحه برای فروپاشی تنظیم شده و نه برای اداره کشور.

وی افزود: با این حال در کمیسیون تلفیق تصمیم به معالجه این مریض بدحال و اورژانسی گرفتند. خوشبختانه امروز به حمدالله با نشاط جوانی و در کنار آن تجربه‌ای که عزیزان عضو کمیسیون در اختیار دارند موجب شده تا بتوانیم بگوییم یکی از بهترین کمیسیون‌های تلفیق در سال‌های اخیر را داریم. عزیزانی که در کمیسیون در حال کمک هستند، اکثراً سابقه اجرایی، سوابق قانونگذاری در حوزه بودجه و سال‌ها کارشناسی در حوزه‌های پژوهشی کشور داشته‌اند و امروز به کمک ما آمده است. همچنین ما از بازوهای کارشناسی خود مجلس و دیوان محاسبات و دولت که در خارج از ساختار رسمی و اداری به کمک ما آمده‌اند قدردانی می کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: