کد خبر: ۸۷۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
تعداد بازدید: ۱۶۱
مدیرعامل شرکت معادن زغالسنگ کرمان گفت: بدهی شرکت زغالسنگ در بخش درمان را تسویه و طرح جدید درمانی برای کارکنان و کارگران به صورت فراگیر و کامل را ایجاد کردیم.

فروش اموال راکد هزینه نوسازی و بهسازی معادن می شودبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، باقر نیک طبع در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: تفاهم نامه ای را با بانک های رفاه و کشاورزی که حساب های مالی شرکت در این مجموعه است منعقد شده و اگر زمانی در بخش های مالی به مشکل بخوریم می توانیم با پشتوانه این بانک ها مشکل را رفع کنیم.

وی از انعقاد تفاهم نامه با ذوب آهن اصفهان خبر داد و افزود: در این تفاهم نامه مقرر شد یک و نیم میلیون تن زغالسنگ به ذوب آهن بفروشیم.

نیک طبع با بیان اینکه برداشت زغالسنگ این شرکت در هر ماه ۵۵ هزار تن است خاطرنشان کرد: در استان کرمان ذخایر بیش از ۲۰۰ سال زغالسنگ داریم که ۷۰ درصد آنها در دست این شرکت است.

وی ادامه داد: اکنون افق زیر ۲۴۰۰ معدن هشونی و افق زیر ۲۴۰۰ معدن اصلی پابدانا آغاز شده است.

نیک طبع خاطرنشان کرد: فروش ضایعات و اموال راکد این شرکت بزودی انجام و هزینه آن برای نوسازی و بهسازی معادن استفاده می شود.

وی با بیان اینکه هدف گذاری ما عزت و اقتدار شرکت است افزود: ۴۶۹ میلیارد تومان بدهی های این شرکت که از سال ۶۹ تاکنون بوده تسویه کردیم و امروز به هیچ جا هیچ بدهی معوقه ای نداریم.

مدیرعامل شرکت معادن زغالسنگ استان کرمان با بیان اینکه یک آلبوم تولید را طراحی کردیم گفت: در این آلبوم توانمندی معادن را آشکار می کنیم و اختیاری را برای معادن تعریف کردیم که بتوانند با سهولت تولید را انجام دهند.

نیک طبع با اشاره به اینکه آخرین نرم افزارهای معادن مربوط به سال ۸۲ است گفت: قصد داریم نرم افزارهای معادن را بروز کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: