کد خبر: ۸۷۴۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
تعداد بازدید: ۲۴۶
افراد حقیقی امروز هزار و ۸۰۰میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری و همچنین سهام بانک تجارت بود.

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز/ حقیقی‌ها از بانکی‌ها دل خوشی ندارندبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ در بورس امروز حقوقی‌ها حدود هزار و ۸۰۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد ۱۴هزار و ۷۰۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۲۱درصد یعنی سه هزار میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۱۲درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری»، «محصولات شیمیایی» و «سرمایه‌گذاری‌ها» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «محصولات غذایی و آشامیدنی» و «بیمه‌ و صندوق ‌بازنشستگی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «وتجارت»، «شستا» و «فولاد» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «کوثر»، «چدن» و «غصینو» معطوف بود.

 

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری بانک تجارت معادل ۱۰۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی بیمه کوثر با برتری ۶۱میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۷۵نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۲۵۶نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۴۴۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم دو هزار و ۲۱۰میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

تغییر مالکیت حقیقی حقوقیتغییر مالکیت صنایع حقیقی حقوقی

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: