کد خبر: ۸۷۴۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۲۰
دانیل السبرگ تحلیل گر دفاعی و مشهور به افشاگر اسناد وزارت دفاع آمریکا گفت: ترامپ یک برنامه فوق سری برای تحریک و ایجاد درگیری با ایران دارد. او گفت: «باور دارم، برنامه ای فوق سری برای تحریک ایران وجود دارد تا پس از پاسخ ایران به این تحریک، آمریکا بهانه ای برای درگیری با ایران پیداکند.

ترامپ برنامه فوق‌سری علیه ایران داردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: دانیل السبرگ تحلیل گر دفاعی و مشهور به افشاگر اسناد وزارت دفاع آمریکا گفت: ترامپ یک برنامه فوق سری برای تحریک و ایجاد درگیری با ایران دارد. او گفت: «باور دارم، برنامه ای فوق سری برای تحریک ایران وجود دارد تا پس از پاسخ ایران به این تحریک، آمریکا بهانه ای برای درگیری با ایران پیداکند.


به نقل از ایندیپندنت، دانیل السبرگ گفت: باور دارم، برنامه ای فوق سری برای تحریک ایران وجود دارد تا پس از پاسخ ایران به این تحریک، آمریکا بهانه ای برای درگیری با ایران پیدا کند.

وی اضافه کرد: ترامپ ۱۷ یا ۱۸ روز برای چنین اقدامی فرصت دارد و این زمان برای برنامه ی آنها کافی است. از سوی دیگر در همین زمان فرصتی است که می توان با آگاهی بخشی و انتشار اطلاعات، از وقوع چنین برنامه ای ممانعت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: