کد خبر: ۸۷۴۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
تعداد بازدید: ۴۰۳
عیسی آل کثیر که تا فروردین ۱۴۰۰ از حضور در میادین فوتبال محروم است، می‌تواند زودتر دوره محرومیتش را تمام کند. باید دید تصمیم نهایی دادگاه عالی ورزش چیست.

دو ماه از محرومیت آل کثیر کم می‌شود؟به گزارش خبرداغ به نقل انتخاب، عیسی آل کثیر که تا فروردین ۱۴۰۰ از حضور در میادین فوتبال محروم است، می‌تواند زودتر دوره محرومیتش را تمام کند. باید دید تصمیم نهایی دادگاه عالی ورزش چیست.

عیسی آل کثیر در لیگ قهرمانان آسیا در بازی با پاختاکور به دلیل خوشحالی جنجالی بعد از گلش، از سوی AFC شش ماه از حضور در مسابقات ورزشی محروم شد و تا فروردین ۱۴۰۰ نمی‌تواند در ترکیب پرسپولیس به میدان رود.

روزنامه گل در گزارشی عنوان کرد که پرسپولیس در آخرین لایحه‌ای که باید برای CAS بفرستد، امیدوار است تا محرومیت آل کثیر تعلیق شود و او دو ماه زودتر بتواند در زمین فوتبال حاضر شود. گفته می‌شود لایحه دفاعی پرسپولیس بسیار قوی است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او می‌تواند از بهمن به ترکیب پرسپولیس برگردد.

امیر ساعد، وکیل باشگاه پرسپولیس عنوان کرده بود که ناامید نیستیم و همچنان پیگیر وضعیت آل کثیر هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: