کد خبر: ۸۷۴۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
تعداد بازدید: ۳۸۷
در ایستگاه دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، شاگردان رسول خطیبی و محمود فکری در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

تقابل رسول خطیبی و محمود فکری در ایستگاه دهم لیگ برتربه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ایستگاه دهم شاگردان خطیبی در تیم آلومینیوم اراک و شاگردان محمود فکری در تیم استقلال تهران ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شاگردان خطیبی مقابله بزرگان استقلال تهران کار سخت و بازی حساس و سرنوشت ساز و در عین حال شگفت انگیز، پیش رو دارند. البته تیم آلومینیوم از آمادگی خوبی برخوردار است. هم اکنون در شرایط مطلوب به سر می‌برد. به گفته خطیبی سرمربی تیم آلومینیوم اراک، این تیم از هفته سوم رقابت‌ها به بعد به سرعت مسیر رشد و ارتقای کیفی را طی کرده است، و با گزینش چند بازیکن تأثیرگذار، این ارتقا سرعت بیشتری به خود گرفته است. به نحوی که توانست از قعر جدول رده بندی خود را به سطح میانی جدول برساند.

محمود فکری که مدتی سکاندار آلومینیوم اراک در لیگ دسته یک بود در این فصل سرمربی استقلال است و پس از فراز و نشیب‌های هفته‌های ابتدایی فصل اکنون تیم خود را به ثبات نسبی رسانده است و با انجام هشت بازی (یک بازی معوقه) چهار برد، سه مساوی یک باخت و کسب ۱۵ امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد. آلومینیوم اراک نیز با انجام هشت بازی (یک بازی معوقه) دو برد، ۴ مساوی ۲ باخت و کسب ۱۰ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی لیگ برتر ایستاده است.

حسین پورحمیدی دروازه‌بان سابق استقلال که هم اکنون به صورت قرضی سنگربان آلومینیوم اراک است و نمایش قابل قبولی هم در ترکیب این تیم دارد، به همراه خطوط دفاعی و میانی نقش کلیدی در مهار عناصر هجومی استقلال دارند و در صورت موفقیت نماینده اراک با دست پر تهران را ترک می‌کند.

همچنین تیم فوتبال آلومینیوم اراک در بازی معوقه هفته نهم، در ۲۱ دی ماه میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: