کد خبر: ۸۷۴۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۲۷۴
جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور با حضور در استان هرمزگان، میزان آمادگی سامانه‌های موشکی و مواضع پدافندی مستقر در این استان را مورد ارزیابی قرار داد.

بازدید امیر سرتیپ قادر رحیم‌زاده از مواضع پدافندی مستقر در استان هرمزگانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، امیر سرتیپ قادر رحیم‌زاده، جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور، از سامانه‌های موشکی و راداری، سایت خلیج فارس و مواضع پدافندی مستقر در جزایر سه‌گانه تنب کوچک، تنب بزرگ و ابوموسی و سایر جزایر استان هرمزگان بازدید کرد و میزان حاضر به کاری و آمادگی یگان های پدافندی ارتش و سپاه را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در این بازدید توصیه های لازم در خصوص رصد و پایش دقیق تر پهنه گسترده آسمان و هوشیاری بیشتر نیروهای پدافندی مستقر در این مناطق را ارائه کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: