کد خبر: ۸۷۴۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
تعداد بازدید: ۱۷۶
سخنگوی سازمان غذا و دارو از اجرای مرحله سوم مطالعات بالینی واکسن مشترک ایران و کوبا روی ۵۰ هزار نفر داوطلب در بهمن و اسفند خبر داد.

جهانپور: در حال تولید واکسن مشترک با کوبا هستیم / مرجله سوم مطالعات بالینی این واکسن، در بهمن و اسفند روی ۵۰ هزار نفر داوطلب در ایران انجام خواهد شدسخنگوی سازمان غذا و دارو از اجرای مرحله سوم مطالعات بالینی واکسن مشترک ایران و کوبا روی ۵۰ هزار نفر داوطلب در بهمن و اسفند خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب» کیانوش جهان پور امروز پس از برگزاری کمیته مشورتی قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در وزارت بهداشت گفت: همان طور که وزیر بهداشت بار‌ها اعلام فرموده اند، موضوع تأمین واکسن کرونا از ۴ مسیر خرید مستقیم، خرید از سبد کواکس، تولید مشترک و تولید داخل دنبال می‌کنیم.

بر اساس گزارش صداوسیما، وی افزود: شرط ایران برای هر گونه تولید مشترک واکسن کرونا، همکاری مشترک و انتقال فناوری بوده است که تاکنون همانگونه که سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اشاره کردند در ادامه همکاری و پلت فورم مشترک قبلی، کشور کوبا اقدامات لازم را در این زمینه انجام داده است و پروژه تولید مشترک واکسن کرونا با یکی از موسسات پرسابقه واکسن سازی در کوبا هم دنبال می‌شود.

سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: در حال حاضر واکسن کرونای تولید ایران و کوبا در فاز ۲ انسانی در کشور کوبا تحت نظارت و با همکاری انستیتو پاستور ایران انجام می‌شود.

جهانپور در ادامه بیان کرد: با طراحی قبلی طبق وعده روز گذشته رئیس انستیتو پاستور ایران در بهمن و اسفند فاز سوم تست انسانی واکسن کرونای تولید مشترک روی ۵۰ هزار نفر در کشور انجام خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: