کد خبر: ۸۷۴۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵
تعداد بازدید: ۱۹۹
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به استان هرمزگان از شرکت های مستقر منطقه ویژه اقتصادی شهید رجایی در بندرعباس بازدید کرد.

بازدید معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شرکت های مستقر منطقه ویژه اقتصادی شهید رجایی در بندرعباسبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، حاتم شاکرمی، معاون روابط کار، مدیرکل بازرسی کار ، رییس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مشاور وزیر در مناطق آزاد به همراه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از محیط های کارگری اسکله شهید رجایی و نحوه اجرای اصول ایمنی بازدید کرد.

نحوه اشتغال کارگران شاغل در محدوده کنترگرین ها و کارگرانی که به عنوان اپراتور مشغول به کار هستند و شرایط ایمنی کار و کارگران شاغل در حوزه تخلیه و بارگیری مورد بررسی قرار گرفت.

شاکرمی بر نظارت به کارگیری مسوولین ایمنی ذیصلاح، صلاحیت ایمنی شرکت های پیمانکاری و آموزش کارگران در این مناطق تاکید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: