کد خبر: ۸۷۴۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸
تعداد بازدید: ۳۵۱
در هفته اخیر هجمه و انتقادات زیادی با اشاره به کلیدواژه "حمایت از تیم خاص"متوجه پرسپولیس بوده و حال این تیم برای بازی فردا طرح موزاییکی‌ای به معنای "ما خاص هستیم" را اجرا کرده است. این عبارت به نشانه قدرت فنی این تیم بوده و کنایه‌ای به سایر رقبا می‌باشد.

کُری‌خوانیِ «خاصِ» پرسپولیسی‌ها با طرح موزاییکیبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: طی چند وقت اخیر هجمه و انتقادات زیادی متوجه پرسپولیس بوده و دامنه این هجمه‌های با ادعای مربوط به حمایت از سوی مسوولان فدراسیون و ورزش ایران، با اشاره به کلیدواژه "حمایت از تیم خاص" همراه بوده است.

تیم خاص اما خیلی زود با استقبال بازیکنان و هواداران این تیم همراه شد و آنها مدعی هستند با توجه به موفقیت های چند فصل اخیر خود در لیگ برتر ایران و حضور در دو فینال آسیا، لقب خاص بودن برازنده آنهاست و از آن استقبال هم کرده‌اند.

موضوعی که اکنون باعث شده طرح موزاییکی این هفته روی سکوهای استادیوم آزادی نیز با همین مضنون همراه شود و کانون هواداران این باشگاه با جمله "ما خاص هستیم" از حریف اصفهانی قرار است میزبانی کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: