کد خبر: ۸۷۴۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
تعداد بازدید: ۳۲۴
نهمین یادواره سرداران و یکصد و سی و سه شهید این شرکت در فضایی کاملا معنوی ، معطر به عطر وبوی شهدا برگزار گردید .

نهمین یادواره سرداران و ۱۳۳ شهید سرافراز شرکت معادن زغالسنگ کرمان+ گزارش تصویریبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی شرکت معادن زغالسنگ کرمان، در این مراسم که با حضور و سخنرانی سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان انجام پذیرفت ابتدا دکتر نیک طبع مدیر عامل شرکت معادن زغالسنگ کرمان ضمن خیر مقدم به تمامی حاضرین مخصوصا خانواده معظم و معزز شهدا ، شهیدان را چشم و چراغ ملت دانست ایشان خدمت رسانی به شهدا را عبادت دانسته و افزود جای بسی توفیق و سعادت است که برگزاری مراسم یادواره این شرکت را بعد از سال ها نصیب و روزی ما گردید ، دکتر نیک طبع شهدا را بزرگترین افتخار مملکت دانست و افزود بسیار خوشحالیم که در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار دلها در جوار مزار معطر این شهید یاد و خاطره شهدای شرکت معادن زغالسنگ کرمان را گرامی میداریم.

این مراسم همراه با سخنرانی سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان همراه بود.سردار معروفی در این مراسم بصیرت افزایی را مسیر شهادت دانست . ایشان با توجه به اینکه در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی هستیم عنوان داشت سلیمانی یعنی شجاعت ؛یعنی بصیرت،یعنی اعتقاد به ارکان سلیمانی یعنی عشق به خدا و غرق در ذات خدا بودن ایشان سردار سلیمانی را اسوه تقوا و مردانگی دانست و افزود بسیار به خود میبالم که در مکتب حاج قاسم سربازی کرده و ادامه مسیر خواهم داد .

سردار معروفی شرکت معادن زغالسنگ کرمان را یکی از مجموعه های پرتلاش در زمان جنگ و در حال حاضر دانست و از مدیر عامل این شرکت جهت برپایی یادواره شهدا تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه با حضور سردار معروفی سردار حسنی سعدی جناب سرهنگ زمانی به یکی از شیر زنان عرصه صبر و استقامت توسط کارگران مکتب سلیمانی لوح سپاس به مدیر عامل شرکت اهدا گردید.

این مراسم با اجرای گرم سید رضا نواب ، شعر خوانی شاعر دل سوخته اهل بیت جناب آقای صابر خراسانی و مداحی جناب میر داماد برگزار گردید.

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: