کد خبر: ۸۷۴۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
تعداد بازدید: ۲۳۱
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از پروژه فاضلاب شهری و محل نصب انشعاب ها و نیز پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهری بازدید کرد.

تاکید مدیرعامل شرکت سنگ آهن بر اتمام و بهره برداری از پروژه فاضلاب شهری بافق تا دهه فجربه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی، محمد باقری مدیر پروژه فاضلاب شهری شرکت سنگ آهن با بیان اینکه این پروژه شامل ۱۸۰ کیلومتر لوله گذاری و ۱۵ هزار انشعاب است،افزود: پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهری بافق نیز با ظرفیت ۷هزار متر مکعب در شبانه روز می باشد که رو به اتمام است.

وی با اشاره به نصب انشعاب فاضلاب که در حال انجام می باشد،در خصوص نحوه ثبت نام شهروندان گفت: متقاضیان باید قبض آب واحد مسکونی یا شماره اشتراک آب خود را به اداره آب و فاضلاب شهرستان ارائه کنند.

باقری با بیان اینکه ۱۸۰۰ نفر از شهروندان بابت امتیاز انشعاب ثبت نام نموده اند،افزود: به منظور تکمیل نصب ۶ هزار انشعاب دیگر در ناحیه‌ ( ب ) بزودی یک پیمانکارشروع بکار خواهد کرد.

درپایان این بازدید مدیرعامل ضمن خداقوت به مجموعه کارکنان این پروژه بر پیگیری تا تکمیل و بهره برداری آن تا دهه فجر سال جاری تاکید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: